Скупий платить двічі. Прислів’я
Не дуже приємна штука, яка веде не тільки до погіршення зовнішнього вигляду вишивки, а й до втрати часу на усунення обриву. Дизайн треба повернути назад, щоб ще раз прошити невдалий елемент. Місце обриву теж дуже помітне.
															Вишивка без обриву Sulky від Gunold
															Вишивка з обривами нитки азіатського походження
Чомусь ми взагалі не рахуємо свої збитки через втрату продуктивності. Ми “економимо” на вартості бобіни.
Економія на розхідниках – це наше все, втрата продуктивності – наше завжди. Якось так 🙁
Пропоную все-таки порахувати:
| Середня швидкість машини | 800 стібків/хв | 
| Середня продуктивність | 13 стібків/сек | 
| Обрив нитки (заміна) | 30 сек. = 390 стібків | 
| Кількість голів | 6 голів х 390 стібків=2 340 стібків | 
Втрата Вашої продуктивності тільки на одному обриві – 2 340 стібків.
Далі рахуйте самі кількість обривів за зміну і вирішуйте, чи економите Ви насправді, купуючи дешеву сировину? Чи Вам тільки здається, що Ви економите?
Буду об’єктивною, не тільки не якісна сировина може бути причиною обриву. Недосвідченим вишивальницям-початківцям слід зважати також на низку інших чинників.
Можливі причини частого обриву нитки:
- Погнута або пошкоджена голка;
 - Неправильна вставка голки (правильно: жолобком завжди спереду, виїмкою – ззаду)
 - Неправильний підбір голки до нитки за товщиною
 - Неправильна заправка нижньої нитки або її надмірний натяг
 - Неправильне намотування нижньої нитки (шпулька повинна бути заповнена на 80% для рівномірного руху нитки)
 - Відсутність змащення канавки човника (правильно: змащення кожні 4-8 годин роботи машини)
 - Бруд під голковою пластиною в області навколо човника (продування повітряним компресором)
 - Подряпини на носику човника (полірування човника за необхідності)
слабкий натяг зап’яленої тканини - Занадто великий шар стабілізатора
 - Некоректна програма (надмірна щільність стібків або велика кількість занадто коротких стібків)
 

